• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • 20.11.14, 09:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alibaba teeb võlakirjadebüüdi

Hiina e-kaubanduse gigant Alibaba korraldab täna oma esimese võlakirjaemissiooni, mille suuruseks hinnatakse 8 miljardit dollarit.
Alibaba Groupi peakontor Hiinas
  • Alibaba Groupi peakontor Hiinas Foto: EPA
Võlakirjasid hakkab ettevõte emiteerima juba kaks kuud pärast suurejoonelist börsidebüüti. Ühtlasi kavatseb Alibaba anda välja viis fikseeritud intressimääraga võlakirja, mille kestvus on 3-20 aastat ja kaks ujuva intressimääraga võlakirja kolme- ja viieaastase kestvusega, vahendab Reuters.
"Alibabal pole mingit probleemi kogu maailma investorite tähelepanu äratamisega," arvas üks võlakirjaemisiooni korraldaja. Nad on teinud põhjaliku eeltöö, lisas ta.
Kahe turuosalise sõnul on olemas vähemalt 10 miljardi dollari suurune huvi.
Ettevõtte septembris New Yorgi börsil tehtud aktsiate esmaemissioon ehk IPO oli senise börsiajaloo suurim, ulatudes üle 25 miljardi dollari. Kaubandushiiu puhaskasum kerkis möödunud kvartalis 15,5%, 1,11 miljardile dollarile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele